2 Şubat 2013 Cumartesi

INTERNET UZERINDEN SATIS YAPMAK

Makale yazmak ta zor iş.Konuya bile nasıl gireceğimi bilemiyorum, Başa dönersek internet üzerinden satış yapmak bir web sayfası açmak ve bu sayfayı ürünler ile doldurarak para kazanmak çok kişinin hayali belki de benim gibi düşünen çok insan var. işin içine girince her şey çok farklılaşıyor sürekli bilgisayar başında sitenin tanıtımı siteye koyulacak ürünleri arama, acaba koyduğumuz ürünler ne kadar tutulur veya tutulmaz,sitenin içeriği görselliği var da var :))
  Başta dediğim gibi başta bana kolay gelmişti ama şimdi bakıyorum ki işin rengi değişti satıştan ziyade reklam geliri elde etmek belli bir kitleye hitap etmek oldukça meşakkatli ve zaman harcanması gereken bir iş olduğunu şimdi anlamaya başladım.
 Bu saat ten sonra da işin peşini bırakmak gibi bir niyetim yok. Başlarda Google Adsense reklamlarını almak için çok uğraştım bir türlü başaramadım ne kadar başvuru yaptımsa da kabul edilmedi.
  Nihayetinde kabul edildi gibi ama halan prosüdürleri var deneme reklamları ne kadar kitleye hitap ediyor v.s v.s işlemlerden geçiriyorlar. Bilmiyorum ama  bu konuda yine Arkadaşlarımın Dostlarımın yardımına ihtiyacım var.
  Bir iki reklam izlemek sanırım kimseye bir şey kaybettirmez desteklerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
 Saygılarımla.

Hiç yorum yok: