19 Şubat 2013 Salı

HİÇ SEVMEDİM ( NESLİHAN )


Hiç Sevmedim - Neslihan 

Hiç sevmedim, kimseyi senin kadar
Yüreğim yanmadı, hiç bu kadar
Çok yanlızım, seninle bir yarım
Yok söylemeden olmaz
Ben sana aşığım
Ben sana aşığım

Eğer elindeyse, ne olur çal kapımı
Eğer yüreğindeysem, ne olur sil göz yaşımı

Sen bilmezsin
Alırım haberini
Yollara küsmüşsün
Hissetin mi gittiğimi
Hissetin mi gittiğimi

Buralar cehennem
Oldu inan bana
Yanıp kavrulsam da
Seninle güzel ankara
Seninle güzel ankara

Güneşimiz bu ask
Yakar yüreğimizi
Dert olmuş gözlerimize
Göremeyiz hiçbir şeyi

Eğer elindeyse ne olur çal kapımı
Eğer yüreğindeysem ne olur sil göz yaşımı

(Siir)

Benim kara haberim senindir
Eğer leylan ölmüş derseler, gelme sakın istanbula
Bulamazsın ki beni buralarda
Bir bulut ol git ankara ya
Yağ istediğin kadar toprağıma
Ben bizim bahçede olacağım
Tam siyah kordonlu saatin yanında
O zaman bensiz dünyaya istediğin kadar bagırabilirsin
Sensiz bu dünyayı sevmiyorum, sevmiyorum, sevmiyorum diye
Ama şimdi ne olursun gel
Leylan hayatta ve istanbul da
Nefes almakta zor gelecekmiydi bir gün bana
Tek hayalim hissetiğim şu son nefeslerimi
Seninle alıp vermek
Hissetiğim şu son nefeslerimi
Seninle alıp vermek

Ben sana AŞIĞIM


Hiç yorum yok: