20 Şubat 2013 Çarşamba

AH YALAN DÜNYA ( Neşat Ertaş )

Neşat Ertaş'ı Rahmetle Anıyoruz

Ah Yalan Dünya - Neşet Ertaş 

Hep sen mi ağladın hep sen mi yandın
Bende gülmedim yalan dünyada
Sen beni gönlünce mutlumu sandın
Ömrümü boş yere çalan dünyada
***
Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüne gelen dünyada
***
Sen ağladın canım ben ise yandım
Dünyayı gönlümce olacak sandım
Boş yere aldandım boş yere kandım
Rengi gönlümde solan dünyada
***
Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüne gelen dünyada
***
Bilirim sevdiğim kusurun yoğdu
Sana karşı benim hayalim çoğdu
Felek bulut oldu üstüme yağdı
Yaşları gözüme dolan dünyada
***
Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüne gelen dünyada
***
Ne yemek ne içmek ne tadım kaldı
Garip bülbül gibi feryadım kaldı
Alamadım eyvah muradım kaldı
Ben gidip ellere kalan dünyada
***
Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüne gelen dünyada

Hiç yorum yok: